Wednesday 6 September 2017

Kisah Forex Trader Malaysia


Pengalaman dan Kisah Nyata ku Menjadi Mestre Forex Trader pengalaman dalam dunia investasi khususnya FOREX saya pelajari kira - kira pada bulan juni 2010. Awalnya memang coba - coba setelah baca - baca buku tentang FOREX di Gramedia (cuma numpang baca parah DEH). Kebetulan waktu ke Gramedia Saya bersama pacar (tão doce) ketika asyik membaca lagi serius pacar ku berkata Apa maz itu pAlsu aliás penipuan TAPI Saya cuek bebek saja sampai - sampai diâmetro Bosan nungguin Saya membaca hahaha. ). Memang sebelum saya mengerti dan mengenal dunia FOREX saya lebih dulu menguar PTC-PTR-PTS dan sebagainya, karena katanya banyak orang yang sukses dengan bisnis itu (memang banyak yang sukses tapi saya kurang beruntung :() tanpa saya sadari ternyata untuk mendapatkan dólar di PTC - PTR-PTS dan sebagainya itu sangat lama dan sangat menguras tenaga dan emosi (kayak kuli saja hehehe) dan akhirnya saya tinggalkan Setelah numpang baca di gramedia (agradecimentos gramediam) saya mencoba untuk membuka conta FOREX di MARKETIVA karena di marketiva kita akan mendapatkan bônus sebesar 5 USD negociação untuk (suka yang Grátis neh :)) Berbekal panduan yang sekilas saya baca saya pun ORDER POSISI sembarangan apelido membabi buta yang penting principal, karena saya pikir kalau tidak COMPRE pasti vender. Karena pilihan transaksi for forex cuma dua yaitu BUY atau VENDA mudah bukan. PREÇO / INFO Adicionar à Mesa de Luz Dengan, prinsip, seperti, itu, ternyata, saya, mengalami. (Untung grátis hehehe) Tapi saya tidak pernah patah semangat walaupun telah mengalami perde o karena saya yakin INVESTASI FOREX bukan sekedar investasi biasa. Saya kumpulkan semua refrensi dari internet dan saya pelajari tentang forex lebih dalam lagi. Setelah mendapat ilmu yang sedikit aku pelajari, saya berniat untuk membuka conta baru Lagi di Marketiva agar dapat bônus lagi 5 USD dan melakukan depósito sebesar 10 USD, apa TAPI yang terjadi conta saya di proibidos Karena mempunyai Lebih dari satu Marketiva conta. Setelah menghubungi CS ternyata saya de maafkan dan conta saya bisa dibuka (parah :)). Setekah beres saya bergegas membeli modem PCHP inteligente (walaupun duitnya ngutang) kenapa dizendo berani berhutang ke teman saya. Karena, saya, ke, PDan, seta, belayar, foreng, dengan, referensi, yang, aku, dapatkan, internet, berpikir, akan, cepat, kembali, modal. Semuanya lengkap PCHP modemModal 15 USD tinggal mainnya saya pikir. Seteah mulai berman ternyata semide tidak sesuai renan alias GATOT (gagal total) untuk mengakses FERRAMENTAS forex atau PLATAFORMA MARKETIVA dimana tempat kita bertransaksi dibutuhkan koneksi yang STABIL. Alhasil dengan sisa uang yang ada saya terpaksa bertransaksi di warnet lagi :( PC pun nganggur sampai berdebu Lama bermain modal saya bertambah menjadi 19 USD dari 15 USD wah semangat rasanya TAPI itu tidak bertahan lama Ke esokan harinya saya mendapatkan transaksi -... 11 USD Karena saya tidak menutup transaksi sewakutu transaksi de malam hari dan memang sengaja tidak saya tutup karena pada waktu itu saya mengalami - 2 USD. Saya pikir emananan jadi saya biarkan. Karena saya kurang berpengalaman akhirnya saya tutup transaksi itu sampai - 11 USD Setelah Kejadian itu permainan forex ku sudah tidak sehat, ordem posisi membabi buta ditambah HUTANG yang di tagih - tagih sama teman (paraaaah) dan saya mengalami kegagalan ke dua kalinya dengan beban hutang dan ditambah ORANG TUA ku selalu meMARAHI saya setiap hari karena saya TIDAK BEKERJA alias PENGANGGURAN e outras partes de OLOK-OLOK sama. (Sensor) seraya berkata ngapain kamu mainkerja de warnet karena belum tentu bisa di cairkan uang Nya (menyedihkan hiks. Hiks ) Tapi saya tidak pernah meninggalkan shalat em menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach. (Tão doce) Berkiku baya berharga saya tinggal PCHPRp.50.000 (wah. Lengkap banget hahaha.) Pikiran mulai jernih dan tertuju pada HP smart ku yang internet grátis selma tiga bulan. Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA. Dalam bidang foreng melodia FACEBOOKS. Wah. Ternyata banyak sekali, akhirnya saya solicitação amigo semua yang ada dari Grupo forex satu ke Grupo yang lainnya (ampek mau putus neh jari) Alhasil saya menemukan teman yang baaaaik hatinya namanya. (Panggil saja bunga wahahaha., Kayak berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah) Dari ilmu teori - teori yang saya pelajari setelah mengalami kegagalan yang ke dua. Saya tanyakan semua unk - incaica saya yang telah saya pelajari tentando forex dan temaan baru ku menjawab semua pertanyaanku dan sekecil apapun pertanyaanku. Lama Saling kenal di facebook sampai - sampai Saya curhat kalau Saya PERDER dan mempunyai Hutang serta PENGANGGURAN (Wah. Parah Ne Saya) dengan kejadian Yang aku alami akhirnya diâmetro membantu Saya dan sayapun pergi merantu ke pulau sebrang dengan uang Rp. 800.000 yang dia transferência ke rekeningku untuk mengunjunginya sekaligus BELAJAR dan BEKERJA karena kebetulan dia mempunyai nasabah investidor forex. Nah. Disanalah aku belajar tentang FOREX sampai saya menjadi bisa dan tau tentang arah pergerakan mercado dan sebagainya. Sábado, 20 de junho de 2009 salam semua .. mesti ramai yg mengharapkan cerita yg hebat dlm tajuk ni. Sampai diletakkan bawah tajuk brainstorming. Maap bebanyak ler mengecewakan korang kalini Nanti korang tau la ok Cheers .. cerita ni tak detalhe sangat. Setakat perjalanan dan pengalaman. Sama macam korang jugak dan semua comerciante2 forex, pada awalnya aku tak tau apa2 pun pasal forex. Tak pernah ujud dlm kepala aku yg forex ni boleh comércio pakai internet. Boleh depo, boleh retirar. Sesuatu yg bom demais para ser verdade. Sebagai seorang yg berpendidikan renda, semestinya la aku tolak mentah2 semua yg berunsur muito bom ser verdadeiro ni. Awal tahun 2006. sorang jiran aku bercerita tentang forex. Plataforma, marketiva dan northfinance. Semestinya, aku, berminat, sebab, aku, dah, dapat, kenal, seorang, trader. Seorang yg bercerita atas pengalaman sendiri Yg aku betul2, nak, tau, masa, tu adalah depo dan retire. Sebab topik para yg menjadi penghalang aku dari mendekati forex ni. Masa tu la aku belajar kenal dgn e-moeda. E-ouro adalá pilihan ramai pada masa tu. Tak lama lepas tu, minat dah timbul. Tapi pengalaman takde ilmu apatah lagi Aku buat tawaran kat jiran tu Aku nak kasi dia modal. Soma total rm16k. Dgn akad, perda dibenarkan adalah 6k. 10k jgn jejas. Setelah depersetujui, sebijik akaun di buka di northfinance. Depowithdraw método adalah e-gold. Tak payah cerita panjang, beberapa bulan pertama, dlm 4 ribu berjaya diwithdraw. Lepas tu akaun keras dan tak lama kemudiano MC. Jiran aku tu cabut Hilang sampai sekarang .. seiring dgn pembukaan akaun nothfinance tu, aku buka juga akaun demo utk aku main2. Akaun vida tu aku cuma dpt tgk bila gi rumah jiran aku tu je. Bila akaun vida tu MC, akaun demo aku dah duplo. Apa cerita. Dgn ilmu yg cetek dari akaun demo tu la modal aku utk terus bertrading forex. Registar a aku dgn marketiva pada awal 2007. tonggang terbalek aku kat sana. Sempat la berkenalan dan berym dgn beberapa comerciante sana. Otai2 spt anuarinvestor, greathafiz, sirnoon, agnespudding, hanif, nasir, zuljaala. Byk lagi la. Otai2 ni memang dah ada sana hari pertama aku masuk chatroom. Tah tahun bila dorang começar a negociar aku pun tak tau. Agnespudding tu la yg memperkenalkan aku pada sistem estratégia. Tq banget2 :). Walaupun aku tak ikut estratégia dia. Minda aku dah terbuka estratégia pada. Biasa la comerciante baru. Untung dan rugi silih berganti. Macam2 cara diguna. Segala indi amek Segala ebook dibaca. Tapi masih sama Lama, kelamaan, aku, dah, nampak, camna, nak, elak, perda. Guna modal besar dan trade halus2. Tapi ada masalah lain. Kat mv takleh buka lebih dari 50pos ordem pendente termasuk. Chehh. Cam hampeh. Camni punya syarat pun ada. Kat tnc takde lak sebut. Aku mula kuarkan duito aku dari sana Lagi sekali masalah datang. Nak retirar bkn payah principal. Layanan macam aku ni pencuri. Setiap kali retirar terpaksa menjalani sesi soalsiasat yg panjang. 2008 tiba2 muncul corretor baru. Liteforex Boleh depo pakai localbank. Saat yg paling aku tunggu. Semua dana dari mv aku pindahkan corretor de ke baru tu. Bahagia betul boleh guna local depo. Retirar pun takde kena soalsiasat. Sampai 4 akaun aku bukak kat corretor baru tu. Kusangka, panas, hingga, kepetang, rupanya, hujan, ditgh, hari. Bila, ramai, yg, masuk, lite, masalah, pun, mula, datang. IB dah mula tak cukup tangan. Depaddraw dah mula bertangguh. Akaun afiliado aku kena excluir pun IB takleh buat apa. Lucro kena apagar borracha IB takleh buat apa (atau taknak buat apa2). Datang, pulak, instaforex, tgh2, aku, panas, dgn, lite. Masuk2 dgn iklan bergegar2. Aku mintak broker seu lantik local IB kat fórum. Setakat iklan, je gegar2, aku pun boleh. Memeranjatkan. Sekali 4 IB broker tu lantik. Otai yg lama aku kenal, anuarinvestor e greathafiz jadi antara IB yg dilantik. Sepantas kilat aku registrar dgn broker baru tu. Depo sikit2 mana yg ada. Pindahkan dana dari akaun liteforex Tnggal 1 je akaun yg aktif di liteforex. Puas hati aku. ele Ele. Kerjaya forex, dah, mula, mengambil, alih, kerjaya, lain. Punpu pada forex pun de dah lebih dari 60 dari lain2. Aku dah fulltimer forex dan kerjaya lain sebagai partime. Aku ni jenis yg tak komplen banyak. Layankan je la Berapa dapat tu la makan Mujur, juga, aku, tak, tinggalkan, kerja, lama, utk, jadi, fulltimer. Bulan 8 2008 bencana datang. Mercado. Tak pernah aku alami bencana ni. Akaun di liteforex mengecil. Akaun di insta ada 8 tinggal satu 7 akaun MC. Secara mendadak eua aku selama ni lenyap depan mata. Tahun berganti 2009 menjelma. Trauma mercado crash masih belum reda. Modal dah mengecil, renda dari kerja lain pun semakin malap. Aku mula hilang punca. Diding didepan, gaung dibelakang. Aku, tak, mampu, bertahan, kalau, mercado, colisão, lagi. Aku tak nampak dari mana aku nak depo kalau akaun aku licin semua. Aku, mula, tercari2, cara, utta, bertahan, kalau, berlaku, Aku mesti dapatkan juga cara você. Keluarga aku jadi taruhan. Cuma aku harapan menyara keluarga. Aku tak boleh gagal Sepajang 2009 belum berlaku kegilaan. Cuma beberapa par keluar dari gama. Akaun dah betambah semula. Dapat balek 8 dias atrás 5 dias atrás akaun cilik. Semakin lama, forj perjalanan tak jadi semakin mudah. Dados de sentiasa berubah. Tiada lagi padrão tetap utk diraih. Tiada lagi par2 jinak utk principal tembak2 pip. Alang2 ganas, aku perpaling kepada emas. Akaun bertambah lagi. Hanya mengalaman yg menjadi guru. Kawan2 menjadi cabaran Keluarga pembakar semangat. Comércio de ouro belan pernah terancam. Betul la orang kata Pengalaman tu guru terbaik. Yg pahitnya, kosnya amat tinggi. ele. X3. Aku bersyukur merasa mercado acidente tahun lepas. Lepas ni, kedatangannya akan kusambut inyaallah. Tekad ku bulat Dinding kupanjat, gaung ku seberangi. Kerana aku, tak ada pilihan lagi. Buat semua. Forex adalah kerjaya. Sama seperti lainnya. Mungkin sedikit gramour. Tapi tak seindah mana. Postado em comerciante em tempo integral por munir hayonkisah forex Malásia Top kisah forex Malásia Online Forex Trading criminal Sistema de Negociação Forex kisah forex Malásia kisah forex Malásia Top kisah forex Malásia Online Forex Trading criminoso Forex Trading System kisah forex Malásia kisah forex Malásia Top kisah forex Malásia Online Forex Trading Criminal xisi forex malaysia xml feed kisah forex malaysia xml feed kisah forex malaysia kisah forex malaysia kisah forex malaysia kisah forex malaysia online Forex malaysia kisah forex Malásia Top kisah forex Malásia Online Forex Trading criminoso Forex Trading System kisah forex Malásia kisah forex Malásia Top kisah forex Malásia Online Forex Trading Criminal Forex Trading System kisah forex Malásia Artical kisah forex Malásia O interesse crescente Em troca de moeda fx introduziu uma maior quantidade de comerciantes inexperientes para o negócio. Alguns são sábios o suficiente para recorrer à ajuda de um corretor forex MT4. Outros determinam que gerar o uso de um sistema automatizado poderia ajudá-los a fazer negócios de estratégia inteligente. Se você vai com um programa automatizado do comércio do fx como MetaTrader 4 ou você escolhe usar um sistema manual, beware de o que está sendo fornecido no Internet. Certifique-se de todas as informações, de preferência, lendo um livro na biblioteca em moeda estrangeira ou um que você comprou em uma livraria. Examine as credenciais do autor, também. Auto-publicação criou-o realizável para literalmente qualquer pessoa para publicar um livro. No caso de você escolher você precisa usar um método de estratégia automatizada para ajudá-lo junto com o seu investimento, como uma alternativa para ir com um corretor forex ou empresa-lo, fazer uma pesquisa cuidadosa. Certifique-se de que você está recebendo um item confiável. Também certifique-se que se o item decepciona, é possível enviá-lo de volta sem esforço. Os comerciantes que tomam a decisão de fazer suas posições manualmente e por conta própria, deve ser cauteloso de qualquer sugestão thats publicado online. Se você puder v.

No comments:

Post a Comment